onsdag 16 februari 2011

Canvastavla

Ett foto till... Jag måste nog börja hejda mig när det gäller min fotomani. Väggarna räcker inte till här hemma.
Men min senaste stolthet är en canvastavla på Dante ifrån Dominikanska. Jag har ju redan en stor canvas på Noel, och det måste ju vara rättvist för grabbarna.
Om ni gillar idén om foto på canvas, kan jag verkligen rekommendera http://www.extrafilm.se/ , jag tycker de har bra kvalité och jag har alltid blivit nöjd.

Nu måste jag hitta en tom vägg att sätta upp den på,
och det är inte så lätt, stoora problem i Sörnacksta för tillfället :-)

1 kommentar:

Jennie Wall sa...

Tjena Anna. Ville bara säga att jag tycker att Dantes bild var hur fin och levande som helst! Kul att du kom med i friskispressen också. Ska garanterat prova ditt recept på semlor. Ante kommer hem från USA på söndag så då kan jag baka på lördagen och överraska honom lite. Må så gott!//Jennie