måndag 28 februari 2011

God måndagsmorgon

Timing is everything, sägs det. På nätterna sover man och på dagarna är man vaken. Jag och Dante hade lite olika syn på det inatt. Denna dag blir det därför lite utav en lugn återhämtningsdag. Men ikväll blir det fulll gas på friskis. Ser fram emot träningen.
Tänkte på träning, dags att sätta upp några mål. I år har jag bestämt mig för att springa minst två lopp. Drömmen vore att vara så vältränad att jag mäktar med Lidingöloppet. Jag vet inte já, kommer det att funka, det krävs ju sin träning, jag vill ju ge mina grabbar tid också. Samtidigt är det ju det bästa man kan göra, investera i egen tid med träning och motion.
Visst begränsar man ofta sig själv i det man vill göra och de möjligheter som man vill ge sig. Vad man kan och inte kan göra. Men egentligen är det oftast en själv som sätter begränsningarna.
Allt är möjligt bara man själv vill göra det. Det försöker jag lära mina grabbar och det gäller ju att leva som man lär! :-)

Inga kommentarer: