tisdag 15 mars 2011

Vilken dag

Vissa dagar är ju helt klart bättre än andra. Idag har jag och Dante varit ute hela förmiddagen, solen värmer och sommaren kryper allt närmare. Nu har den lille somnat och jag ska passa på att dricka mitt kaffe i lugn och ro. Noel är ju på förskolan några timmar så det är ovanligt tyst här hemma. Som icing on the cake ska jag sätta mig och planera min New York trip. Kalla mig ytlig, men jag ser fram emot att packa en handväska utan "utifall-att" grejor till barnen och bara tänka på vad jag vill göra i 4 dagar, vilket lyx!

Jag tror Dante blir lite inspirerad av vår hund Eliaz, äter snö som att det vore godis.
(Visst är väl mask i magen bara en myt....?)




Han är kavat min lille kille, drar till skogen helt själv :-)

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Vet du, både Julia & Elin hade mask för ett par månader sedan (huvva!!) och jag fick för mig att det var för att minsta tjejen ätit snö.... (Iaf säger jag det till dem nu, haha. -Ät INTE snö, då kan ni få mask igen!!!)

Jag ringde sjukvårdsupplysningen, och enligt dem kunde det komma av för dåligt sköljda grönsaker....Men mina tjejer äter ju knappt grönsaker.

Oj, lång kommentar den här gången och mycket svammel;-)

Kram

Anna Lantz. sa...

Tack för infon Karin! Jag kanske ska börja säga ifrån, mask vill jag inte behöva vara med om:(
Kram