söndag 10 april 2011

Söndagsoftar

Det är verkligen ett visst lugn över söndagen. Jag har haft en helg full av aktiviteter så idag är det självvalt lunktempo här hemma. Dante har somnat om, Noel är ute och leker (han är överlycklig över att sandlådan är framtinad), Jonas tränar skoter och jag bara känner lugnet i ett tyst hus och en kopp kaffe.
Ser fram emot en rolig kommande vecka också. Jag och Noel ska följa med Jonas till Stockholm. Jonas måste jobba, men jag och Noel ska hitta på nåt kul. Hoppas på riktigt skönt vårväder.
Hittills tycker jag att den här våren har varit en sann njutning och jag hoppas den fortsätter så tills sommaren har bestämt sig för att dyka upp.
Här och nu är det som gäller.

Ok, denna stillasittande aktivitet kanske inte ska uppmuntras,
men det är väldigt skönt när Dante sitter still på rumpen en stund.
Det enda som funkar är cross- och skoterfilm dock, ingen barn-TV duger....



Sköna söndag på er! :))

Inga kommentarer: