fredag 6 maj 2011

Freeedag!

Vilken dag! Klev upp imorse och då menar jag imorse, 05.15! Sen har det varit full fart. Men nu rackarns har lugnet lagt sig i Sörnacksta. Vi har finbesök av kusin Felicia som ska sova här i natt, Dante är överförtjust. Och för att göra fredagskänslan än lite bättre doftar det nybakad äppelpaj i hela huset. Jo jag tackar, full fart mot helgen! :))
Trevlig helg!

Kusinbesök

Vad vore bloggen utan ett bildbevis på min fiiina äppelpaj! Vi skulle nog inte överleva... :)
(receptet hittar ni på havregrynspaketet, Supergott!)

2 kommentarer:

Bröderna Magnusson sa...

Vilken härlig blogg du har! Halkade in på den för några månader sedan. Alltid så super fina bilder på era söta grabbar. Jag blir glad och peppad när jag läser din blogg och får mig ofta en tankeställare när jag läser om det ni varit med om. Trots allt verkar du vara så optimistisk och positiv. Ville bara säga det. Tror att jag gick på komvux med dig för si så där 10 år sedan förässten. // Ulrika (fd rubensson) Magnusson.

Anna Lantz. sa...

Tack snälla, vilka fina ord!
Kul att du gillar bloggen.
/Anna