lördag 22 augusti 2009

Elefantpall:)

Vilken regning morgon! Noel sover fortfarande men den lille i magen är vaken så det märks :), så det var bara att kliva upp. Jag tycker ju inte om dåligt väder på sommaren men nu när det går mot höst känns det helt ok. Det blir liksom lite mysstämning och stressen försvinner.

Jag gjorde ju klart lillens pall igår så här kommer lite utlovade bilder:
En helt vanlig Ikea pall (typ 100kr)
Målade den vit och sedan med hjälp av en svart penna målade jag även ett litet elefanthuvud.

Här är den klar, köpte lite hobbylack som jag målade elefanten med.

Idag ska Jonas springa Sundsvallsloppet så jag o Noel tänkte hejja på. Jag skulle gärna ha varit med själv men magen är väl i det största laget, man måste inse sina begränsningar:) Det får bli nästa år...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: