onsdag 19 augusti 2009

Semester typ...

Jaha, då va man hemma igen, känns lite konstigt men samtidigt oerhört förväntansfullt. Jag har ju tänkt vara hemma med den lille o Noel ganska länge, kanske två år. Det är svårt att föreställa sig den tiden. Det känns som jag kommer att hälsa på på jobbet rätt ofta för att se vad som händer där, vi får väl se hur det blir. Jag har lovat mina arbetskamrater lite fika iallafall:)
Idag har vi fått lyssna till en väldigt bra föreläsare, Per Måhl, angående bedömning och det nya betygsystemet.

Nu är det snart middagsdags här hemma och jag har längtat efter choklad hela dagen så på vägen hem kunde jag inte motstå ett inköp, njuutning efter middagen.


När det gäller mitt lilla projekt i barnrummet så har jag kommit en bit på väg. Det slutliga resultatet kommer senare.
Så här såg det ut innan, inte särskilt trevligt, ett sånt där rum där man ställer sånt man inte vet vart man ska ha.

Här har jag kommit en liten bit på väg, målning av kista o pall i full gång (bägge från Ikea).

Ha en bra kväll, så ses vi imorgon!

Inga kommentarer: