fredag 6 augusti 2010

Fredagskänslan...

...blir extra härlig när man sitter och njuter av en kopp te på en solig altan här i stugan. Jag njuter av min familj, sommaren och livet. Dante har blivit så stor under sommaren, så himla härlig, och Noel han är ju min lillprins. Evigt tacksam för dessa grabbar :-)  Jag skriver det inte för att verka sådär jobbigt märkvärdig, som om allt är perfekt och livet är superenkelt...för är det nåt jag vet så är det att livet inte enkelt. Glädje och sorg går ju som bekant hand i hand. En stor del av mitt hjärta tänker på brorsan hela tiden och sorgen är fortfarande enorm. Men jag känner ändå en enorm tacksamhet över livet, jag vet inte hur jag ska förklara. Jag har förstått att sorgen alltid kommer att vara en del av mitt hjärta, den går inte över, utan det är bara att lära sig att leva med den. Man måste försöka skratta, leva och njuta av livet.

Idag skiner ju solen igen så vi badar väl på, Noel ska få bestämma plats så det blir nog Tranviken.

Önskar er alla en bra fredag och en härlig helg!

Inga kommentarer: