onsdag 18 augusti 2010

Varför krångla till det?

Jag och Noel såg på Sommarlovsmorgon på TV i morse. Det var en tjej på 8 år, tror jag, som ringde in och fick frågan -Vad har du gjort i sommar? Hon svarade att hon hade haft en jättebra sommar, varit på Zoo, lekt och hoppat bomben.
Så himla skönt svar! Hoppat bomben! :-) Snacka om att vara nöjd med det lilla. Jag tror jag ska lära mig lite av det, jag har lite svårt att njuta av stunden, ligger hela tiden längre fram.
Den här sommaren har ju varit lite speciell för mig eftersom man har otrolig sorg i hjärtat, men samtidigt har jag verkligen njutit av min familj, sol och vänner. Nu känner jag ändå att jag är lite redo för hösten, har laddat batterierna så gott det går.
Hoppat bomben har jag ju gjort också, så vilken sommar jag haft! :-)


Noel och Ella roar sig på studsmattan!



Må bäst!

Inga kommentarer: