tisdag 7 september 2010

Modig

Det är ju genom att göra någonting svårt, eller något man är osäker på, som man växer och utvecklas. Så nu behöver jag en utmaning här i min lilla mammabubbla, vad göra?
Nog för att det är en rejäl utmaning att uppfostra barn. Att mina två grabbar ska få god självkänsla och vara trygga och glada, är ju självklart min främsta uppgift just nu.
Men förutom det är jag sugen på en ny utmaning, jag känner att jag börjar få ny energi efter en turbulent vår och sommar. Jag var ju inne på att springa Lidingöloppet, men det är för nära inpå, hinner inte träna tillräckligt. Behöver en ny idé? En riktig utmaning. För efter kommer ju tillfredställelse och glädje som ett brev på posten. :-) hmm...

Må bäst!

3 kommentarer:

Anonym sa...

det kanske är det där med dansen ändå då? =) /Jenny

Anna Lantz. sa...

Ja, kanske det... :-)

Carro sa...

Vasaloppet? ;-)