torsdag 2 september 2010

Ny dag

Dagen är torsdag. Känns bra. Imorgon är det fredag, då far jag till Stholm med min mor. Inga barn och ingen man. Ska bli skönt med en shoppinghelg, och vad skönt dom ska ha, blir grabbigt värre i Sörnacksta :-) 
Igårkväll var jag på Friskis och körde ett medelpass, himla skoj! Upptäckte dock att mina träningskläder har gjort sitt, så att säga. Så därför står nu nya träningskläder högst upp på inköpslistan. Det är faktiskt roligare att träna i snygga och funktionella träningskläder. Man känner sig lättare och och svettas skönare. Så nu ska jag se det som en peppande hälsoinvestering som kommer få mig att jympa, springa och styrketräna bättre än någonsin :-) Joorå så är det, testa du också!

Solen skiner, luften är krispig och frisk!
Må bäst!


Dante struntar i funktionella träningskläder,
Pyjamasen duger fint när man tränar på att gå....

Inga kommentarer: