onsdag 13 oktober 2010

Solen skiner...

... i Thailand i januari har jag hört. Det lutar åt att jag tar med mig man och barn och åker dit. Jag tror jag stryker ett streck över hela januari i vinterns Sverige och drar till sol och värme. Det är jag värd. Det här året har kört över mig som en ångvält. Det här året har varit högst påtagligt, inte tyst och frånvarande precis. Dom säger ju att det som inte dödar härdar. Då är jag nog härdad så det räcker nu, typ stenhård, inga mer prövningar tack.
Tänk att allt känns lite lättare nu. Någonting att se fram emot är verkligen peppande!

Kom ihåg,
Må bäst! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du verkligen värd gumman!! Fantastiskt skönt för dig att åka bort i januari!!

KRAM Malin

Anna Lantz. sa...

Tack! :-)

Ulrika Wallin sa...

Vi åker i slutet på november i 19dagar! Ullis

Anna Lantz. sa...

Kul! Trevlig resa Ulrika!