fredag 15 april 2011

Stockholm i mitt hjärta

Hemma igen efter ett par härliga dagar i Stockholm. Jag och Noel har haft så himla roligt. Flanerat, shoppat och ätit gott. Jonas har ju jobbat hela tiden men vi fick iallafall några timmar tillsammans igår.
Jag måste säga att jag har sett Stockholm med nya ögon. Jag har väl inte varit stormförtjust i vår huvudstad innan. För ofta när jag far till Stholm är schemat fullspäckat och man blir lite stressad. Men den här lilla resan har vi bara tagit det lugnt och tagit dagen som den kommer. Vi bodde på ett litet charmigt hotell på Östermalm med gångavstånd till "allt". Perfekt harmoni! :-) Men jag har saknat Dante, så nu är det skönt att vara hemma igen.
Återigen är det full fart mot helgen. Solen ska skina, är det sagt, så trevlig helg på er alla.

Våren hade såklart kommit i Stholm.
Vi avnjöt en förmiddag i Humlegården.



Årets första mjukglass avnjöts i solen.
Vi hade med oss vagnen, och det var tur.
Långa promenader och Noel slumrade gärna till :))

Färgsprakande fest på Hötorget.

Sen tog vi tåget hem igen.

Inga kommentarer: