söndag 22 maj 2011

Let´s hear it for New York!

Det är härligt att njuta av minnen. Jag går fortfarande på små moln efter min resa. Så idag bjuder jag på lite fler NYC foton.

Vi tog en cykeltur i Central Park. Om jag minns rätt  så ägs detta hus av Yoko Ono, hon bor där iallafall.

Om ni har funderat på att förlova eller gifta er i NYC,
ta med er ett ingraverat hänglås och sätt fast det på Brooklyn bridge.

Empires spegelbild.

Schackhäng i Washington square park.

En utsikt som heter duga, Flatiron building, (korsning 5th ave/Broadway).

Glassigt! :-)

På söndagen käkade vi lunch på Carnegie Deli med min "aupair familj", supertrevligt.
Carnegies american cheesecake går inte av för hackor, om man säger.... :))

Nu lämnar vi New York för den här gången, med betoning på den här gången... På återseende!

1 kommentar:

Carro sa...

Åh. underbart fin bild på schackisarna. =)