måndag 9 maj 2011

Simultankapicitet, joorå!

Soffan vann igår, tyvärr.... Men idag är det nya tag. Ser fram emot mitt pass ikväll på Friskis, ska köra så svetten lackar rejält! Höja energinivån, om man säger.
Annars är detta en solig dag där jag förenar nytta med nytta. Min NYC avresa närmar sig vääldigt fort och det är lite kvar att fixa. Som tur är är min simultankapacitet bra mycket bättre än min ibland mycket tvikvelaktiga karaktär. Men jag behöver mina göra-listor. Så därför skriver och skriver jag för tillfället, punkt efter punkt. Det gäller att göra en sak färdigt bara innan man börjar på nästa. Ni vet väl att det inte är det vi får gjort som tröttar ut oss utan det vi inte får gjort.
Idag tar vi och käkar lunch ute, eller hur? :))


Vita liljor funkar alltid,
man blir liksom lite gladare av färska blommor.

Inga kommentarer: