torsdag 14 juli 2011

Städryck och Beyoncé

Gårdagkvällen tillbringade jag hemma med Dante och Beyoncé. Hennes I AM... world tour på blu-ray damp ner i brevlådan igår. Till min stora glädje! Alltså här snackar vi underhållning på hög nivå. Vilken energi, vilka moves, vilken röst...
Så gillar ni dans, musik och underhållning tipsar jag om att se denna konsert. Fantastisk!




Och inte nog med det. När man har sett klart den, så har man så mycket energi så hälften vore nog. Jag hann med ett pass på löpbandet samt städa garderoben innan det var gonatt.
Två svarta sopsäckar till klädinsamlingen, samt en smart lösning (om jag får säga det själv) till mina halsdukar och solglasögon. Skruvade upp två stänger från Ikeas köksavdelning på utsidan av min garderob.

Nä nu måste jag ut i solen :)) Ha en superbra dag!

Inga kommentarer: