söndag 31 juli 2011

Då var det dags...

Ok, då var det dags att skriva mitt sista inlägg här på bloggen. Men jag vill aldrig säga aldrig. Vi människor är föränderliga man kan aldrig veta...
Det känns faktiskt konstigt att lämna bloggen för jag gillar den verkligen. Men som sagt, förändring är bra. Har nu varit föräldraledig i två år. Vilken ynnest! Är så fantastiskt glad över dessa år tillsammans med mina grabbar. Det har varit väldigt roligt att dela vår vardag med er här på bloggen.
Jag vill passa på att säga tack. Tack för att ni delat min vardag. Tack för att ni lämnat små kommentarer och visat intresse.

Så tills vi möts igen,
Hej!
/Anna




11 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Men Anna, guuuud vad trist!

Varför sluta blogga nu? Nåt du skrivit om i tidigarer inlägg som jag missat? El hade du bestämt redan innan att sluta när föräldraledigheten var slut!

Kommer sakna dina inlägg.Låt mig veta om du börjar igen:-)

Stor kram! Och lycka till på jobbet!

Anna Lantz. sa...

Tack Karin! Jo, jag hade bestämt sen tidigare att jag skulle sluta när jag började jobba.
Hör av mig om jag börjar igen! :-)
Kram

Sofia Höckert sa...

Jag tycker iallafall att det kommer bli super tråkigt nu när jag inte kommer att få läsa dina peppande inlägg längre...!!!
Blir verkligen inspirerad av dig på många sätt. :-)

Ha det bra och jobba lugnt! ;)

helena sa...

men nej Anna!! Har följt din blogg från start och jag har ju 1 år kvar på mammaledigheten, vad ska jag nu läsa? kommer in å säger hej när skolan startat. kram

Linda sa...

Åhh neeej va tråkigt!!! Jag kommer oxå att sakna din blogg!! Lycka till med jobbet.. Kraaam

Anna Lantz. sa...

Vad gulliga ni är! :)) Tack!

Anonym sa...

Det var synd att du skall lägga av att blogga. Jag har själv mest följt vad du skrivit om Anders & Hjördis och Yvonne och Marianne. Sedan ser jag också att du har släkten Öbergs sinne för bilder, snygga fotografier.
/Hälsningar, Tommy Ö

Bröderna Magnusson sa...

Kommer å sakna din blogg, alltid inspirerande inlägg och super fina bilder.Lycka till med allt i livet och framtiden. // Ullis Magnuson.

Anonym sa...

Hej!
Tråkigt att du slutar blogga. Kommer att sakna dina inlägg och fina bilder. Hamnade på den här sidan av en slump när jag sökte på sommarstugor och nu får jag ju inte reda på hur det går med er stuga. Om det blir ett nybygge eller inte...
Hoppas du skriver något inlägg om hur det går för er!
Kram Millan

Anna Lantz. sa...

Hej Millan! Kul att du läst. Jag får kanske starta en bygga hus/stuga blogg sedan :))
Kram tillbaka!

Anonym sa...

I'd like to find out more? I'd care to find out more details.
Here is my web site : Singapore Tuition