torsdag 28 juli 2011

Min bästa tid är nu!

Jonas for till Stockholm tidigt imorse, så idag packade jag in grabbarna bus i bilen och for till stugan. Ett hopp i havet stod överst på vårt hårt pressade :) sommarschema. Fina vänner dök upp och det blev en väldigt skön dag med sol, bad och gott kaffe. Det är dessa dagar som jag njuter allra mest. Lugn och ro med nära och kära.

En glass efter lunchen och lyckan är total. Lugnet lägger sig och barnen sitter still... :)

Dante upptäckte blålera idag på stranden.

Nu är det dagens träning kvar bara (innan jag kryper ner i en renbäddad säng, joorå vräkigt så det förslår). Sommaren är ju den bästa tiden för att komma i form med lustfylld träning. All rörelse räknas. För mig blir det en tur på löpbandet eftersom jag är själv hemma med grabbarna.
Njutning!

Inga kommentarer: