måndag 4 juli 2011

Sista ledighetsrycket...

I augusti börjar jag jobba efter två års (!) föräldraledighet. Tänk att två år kan gå så fort. Känns som att det kommer att bli en liten omställning med jobb, dagis och vardag. Både roligt och lite gruvsamt. Hur som helst så ska jag sluta och blogga då. Så detta är min sista månad på bloggen. Jag förstår att detta besked inte rör de flesta av er i ryggen :) men för mig blir det en omställning. Jag har verkligen gillat att blogga. Det har fått mig ett reflektera över saker i vardagen och det har även blivit en bra dagbok över min föräldraledighet.
Men än är inte juli, sommarmånaden av alla sommarmånader, slut. Så ni får dras med mig några veckor till, om ni vill... :))

Sundsvalls hamninlopp, sett från Norra Bergets utsiktstorn.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad tråkigt att du ska sluta blogga. Jag gillar verkligen din att läsa det du skriver, det gör mig glad och inspirerad.

Anna Lantz. sa...

Tack, va snällt! Det värmer :))
/Anna

Charina sa...

Varsågod! Är det av någon speciell anledning du slutar, eller "bara" tidsbrist?

Anna Lantz. sa...

Jag har bara bestämt mig för att sluta när jag börjar jobba, men man ska ju aldrig säga aldrig.. :)

jennie sa...

Tycker oxå att det är tråkigt att du slutar bloggar... Tycker jättemycket om din blogg och du verkar vara en gullig tjej=) inget i din blogg är tillgjort och det är så varierande att läsa här=) Jag hittade till din blogg när din bror dött och har tittat in lite nu och då...
Kram på dig=)

Anna Lantz. sa...

Men gulliga du, Tack Jennie!
Kram tillbaka:)