måndag 28 mars 2011

It´s a new week

Inte vet jag vad som hände. Det var fredagmorgon och jag var laddad för en helg med åtminstone en löptur. Nu är det måndag igen och jag kan med säkerhet säga att jag inte har rört löparskorna. Lite tråkigt kan man tycka, men nu gäller det att se vad man hunnit med istället. Det handlar mycket om prioritering.
Men ikväll är det dags för veckans träningshöjdpunkt, ett svettigt och hårt pass på Friskis. Lovely! Det är jag värd!

Noel och Dante myste tillsammans igår. Syskonkärlek.
Det är en fröjd att se dom växa upp tillsammans. Ibland bus, ibland mys och ibland syskongnäbb. Om jag har riktig tur (och lyckas med uppfostran :-) kommer grabbarna hålla på så här jämt.
Vara varandras glädje. Och stöd. Och trygghet.

1 kommentar:

Petra sa...

Håller så med dig! Älskar att se garbbarnas nära relation fortsätta utvecklas. Det är 2 år och 3 månader mellan mina, men ibland känns det som om de vore tvillingar.
Underbart kort du tagit okså!!!